मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# रेजिस्ट्रेशन मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा चरण स्थिति कार्य
१८ मंसिर २०८०, सोमवार स्वास्थ सम्बन्धि परशुराम नगरपालिका वडा नम्बर २... वाडा नं २
समाप्त गरिएको
सामान्य
१७ मंसिर २०८०, आइतवार जानकारी सम्बन्ध मा जानकारी सम्बन्ध मा पालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
१७ मंसिर २०८०, आइतवार test 1 test 1 पालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
१६ भदौ २०८०, शनिवार Water Supply Shortage I am facing severe water... पालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
Showing 1 to 4 of 4 entries

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ परशुराम नगरपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट परशुराम नगरपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM