मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

सार्वजनिक गरेका गुनासोहरू

# रेजिस्ट्रेशन मिति गुनासोको विवरण विस्तृत विवरण वडा चरण स्थिति कार्य
२२ फागुन २०८०, मङ्गलवार pul ko bara ma पतुरा को खोल मा कहिले... प.न.पा.वडा नं. ६
समाप्त गरिएको
सामान्य
२१ फागुन २०८०, सोमवार सडक निर्माण सम्बन्ध मा परशुराम नगर पालीका वाड नम्बर... प.न.पा.वडा नं. १
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
२० फागुन २०८०, आइतवार नगर bus सञ्चालन सम्बन्धमा ward no 5 देखि ward... परशुराम नगरपालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
२० फागुन २०८०, आइतवार टावर र बिधुत अत्याधिक समस्या परशुराम नगरपालिका वडा नं को... प.न.पा.वडा नं. १
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
२० फागुन २०८०, आइतवार शिक्षा शाखा सम्बन्धि समस्या शिक्षकहरु कार्यालय समयमा मोबाईल चलाएर... परशुराम नगरपालिका
समाप्त गरिएको
आवश्यक
२० फागुन २०८०, आइतवार Ggg Ghg परशुराम नगरपालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
२० फागुन २०८०, आइतवार परशुाराम नगरपालिकामा कर्मचारीको व्यवस्थापन सम्बन्धमा । परशुराम नगरपालिकाको सेवा प्रवाह प्रभावकारी... परशुराम नगरपालिका
समाप्त गरिएको
सामान्य
१६ फागुन २०८०, बुधवार मनानमा vfghfhj प.न.पा.वडा नं. २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
१६ फागुन २०८०, बुधवार मनानमा मनमानमानमखनखमजखम प.न.पा.वडा नं. २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
१० १६ फागुन २०८०, बुधवार मनानमा मनमानमानमखनखमजखम प.न.पा.वडा नं. २
समाप्त गरिएको
अति आवश्यक
Showing 1 to 10 of 11 entries

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ परशुराम नगरपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट परशुराम नगरपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM