मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

गुनासोको स्थिति।

#
सिर्जना गरेको मिति : २० फागुन २०८०, आइतवार
आर्थिक बर्ष : 2080/81
स्रोत : web
वार्ड नं : परशुराम नगरपालिका
विभाग : कर्मचारी प्रशासन शाखा
विषय : Ggg
विवरण : Ghg
दृश्यता :
सार्वजनिक
प्राथमिकता : सामान्य
चरण :
समाप्त गरिएको
कार्य :
  1. completed

    गुनासो विवरण पुर्ण भएन कृपया तपाईको गुनासो पुर्ण रुपमा भरि पठाउन हुन जानकारी गराईन्छ ।

    2024-03-28 06:50:36 By Prashuram Municipality

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ परशुराम नगरपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट परशुराम नगरपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM