मुख्य समाचार:
नेपालीमा गुनासो प्रबन्धन प्रणालीको विवरण सार्वजनिकमा: गुनासो प्रबन्धन प्रणाली एक प्राधिकृत र प्रभावी तरिकामा जनताको गुनासो र सुझावहरूलाई सुन्न, परिचयान गराउँदछ। यस प्रणालीले सरकार र संगठनहरूको गुनासोहरूलाई सजिलै प्राप्त गर्दछ र तिनीहरूको समस्याहरूलाई समाधान गर्दछ। यस प्रणालीको मुख्य उद्देश्य जनतामा जागरूकता पुर्याउँदैछ, तिनीहरूको समस्याहरूलाई बुझ्न, र उनीहरूको गुनासोलाई उचित समयमा परिचयान गराउँदैछ।

गुनासोको स्थिति।

#
सिर्जना गरेको मिति : २० फागुन २०८०, आइतवार
आर्थिक बर्ष : 2080/81
स्रोत : web
वार्ड नं : परशुराम नगरपालिका
विभाग : शिक्षा युवा तथा खेलकुद शाखा
विषय : शिक्षा शाखा सम्बन्धि समस्या
विवरण : शिक्षकहरु कार्यालय समयमा मोबाईल चलाएर वस्ने ।
दृश्यता :
सार्वजनिक
प्राथमिकता : आवश्यक
चरण :
समाप्त गरिएको
कार्य :
  1. लक्ष्मी बिष्ट

    तपाईको गुनासो प्रकृयामा छ ।

    2024-03-03 10:23:14 By Root Sysqube
  2. completed

    सम्बन्धित बिद्यालयलाई आवश्यक निर्देशन दिईसकेको र तपाईको गर्नुभएको गुनासोको लागि धन्यवाद ।

    2024-03-03 10:24:59 By Root Sysqube

प्रतिलिपि अधिकार © २०२३ परशुराम नगरपालिका, सबै अधिकार सुरक्षित. यो साईट परशुराम नगरपालिका द्वारा सन्चालित छ . पछिल्लो पटक परिमार्जन गरिएको समय ०५-०५-२०२३, १०:१५ PM